perjantai 26. helmikuuta 2010

Multnomah

Olen jo pitkään miettinyt millä langalla kokeilisin tätä mallia ja Sny:ni onneksi auttoi minua tässä valitsemisen vaikeudessa lähettämällä minulle täydellistä lankaa :)

Malli - Multnomah 
Lanka - Fyberspates Scrumptious (merino ja silkki)
puikot - 4
Menekki - n. 90g
Kuvat on vähän heikkoja kun ne on otettu tänä aamuna ennen harjoitteluun lähtöä koska huivi menee kuin meneekin lahjaksi miehekkään siskolle joka täytti eilen vuosia. Yritän saada kuvia huivista hänen päällään joskus hamaassa tulevaisuudessa. 

Huivista tuli aivan aivan ihana ja onneksi minulla on vielä toinen vyyhti samaa lankaa ja siitä saattaa muovautua itselle samanlainen :D Lanka oli aivan ihanaa neulottavaa, kiitos SNY!

edit. Lahjan saaja oli erittäin tyytyväinen tähän, ihanaa!

5 kommenttia:

Huopatossunen kirjoitti...

Onpa kaunis huivimalli - minulle ihan uusi tuttavuus. Ja lanka sopii siihen hienosti.

Maija kirjoitti...

Huivi on aivan ihana! Eihän tuohon voi olla rakastumatta! Mun silmään suorastaan täydellinen, on mun lempiväriä. Onko seuraavan postauksen punainen vyyhti tuota samaa lankaa vai jotain muuta ihnanuutta?

Anonyymi kirjoitti...

Siitä tuli kaunis! Ja näköjään ihan hyvän kokoinenkin yhdestä vyyhdistä.

Sny:si

Epa kirjoitti...

SNY, ja tähänkin meni vajaa vyyhti! nyt mietin että jos lopuista tulisi itselle huivi sekä kämmekkäät :D

greta kirjoitti...

Kaunis! Olen kans kertaalleen tuolla mallilla huivin neulonut ja minusta se on hirmu mukava malli. Kovin erilaiselta ja paljon hienommalta näyttää tämä sinun huivisi kuin omani, joka vielä odottelee, että joku ahkera ihminen sen joku kaunis päivä viimeistelisi.:)